lauantai 9. toukokuuta 2015

Aamun affirmaatiot


Tuunasin Puuilosta ostamani köynnöshässäkän yllä olevalla tavalla. Taideteos paistattelee sänkyni vieressä, joten voin nyt jatkossa joka aamu herätessäni muistuttaa itseäni minulle tärkeistä asioista. Näiden affirmaatioiden harjoittaminen auttaa minua elämään täydemmin ja ne muistuttavat minua heti aamusta, miten tehdä tästä päivästä paras mahdollinen. Näin päivä alkaa myös oikealla jalalla, pikemminkin kuin sillä vasemmalla. Ei tule vahingossakaan aamupöpperössä annettua automaattiohjauksella kulkevan mielen päästä niskan päälle. Väsyneenä kun mieli helposti saattaa napata kiinni jostain negatiivisesta ajatuksesta ja sitten pyörittää sitä samaa raitaa yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, kunnes olo onkin sitten mukavan kurja.

Istuin alkuviikosta alas pieneen meditaatioon, jossa kuulostelin mitkä ovat ne minun sieluni kanssa resonoivat eli samalla värähtelytaajuudella olevat asiat. Ne, jotka pitävät minut korkeammalla taajuudella, muistuttavat missä haluan olla ja mitä haluan elämässäni saada aikaan. Nämä affirmaatiot muistuttavat minua kulkemaan omaa polkuani juuri sinne minne on tarkoituskin..oli päämäärä sitten mikä tahansa.

Tehdessäni näitä affirmaatiokylttejä, minulle tuli mieleen vielä kaksi, jotka tulen lisäämään taideteokseen: "Tietoinen hengittäminen" ja "Jooga". Siinä onkin sitten koko elämää kattava paketti koossa. Ne sopivat tien näyttäjiksi niin kotona, töissä kuin vapaa-ajallakin, eri elämän rooleissa.

Tuo viimeinen "Olen vastustamaton" ei ole itsekehua, vaan tarkoittaa sitä, että pyrin hyväksymään vastaan tulevat tilanteet ja asiat sellaisina kuin ne ovat, vastustamatta niitä. Vastustaminen kun aiheuttaa kärsimystä. Asiat eivät silloin mene kuten ihminen haluaisi ja se aiheuttaa kaikenlaisia negatiivisia tunteita. Kun hyväksyy tilanteen kuin tilanteen ja vasta sieltä hyväksymisen tilasta käsin tarvittaessa muuttaa niitä, silloin tekee viisaita päätöksiä.  Hyväksymisen tilassa oleva ihminen on vastustamaton. Eli vastustamaton ihminen on vastustamaton ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti